Kedves Olvasó!

Az elmúlt kicsivel több mint 2 évben minden amin átmentem és amit elértem azt Neked is köszönhetem. Hálás vagyok a sok like-ért, kommentért, véleményért és még kritikáért is. Próbálok napról napra fejlődni, jobb lenni és valamit átadni abból ami én vagyok.

Pár hete jelentkeztem a Nők Lapja Café által meghirdetett ‘Bloggerina 2013′ elnevezésű versenyre, ahol keresik, hogy őket idézzem az “ország legjobb női bloggerét”.
Ha egy picit is tetszik a munkám vagy az amikről írok, akkor most én szeretném a segítségedet kérni abban, hogy egy szavazattal közelebb vigyél az álmomhoz! Igen Te/Ti mert most az olvasók döntenek és szavaznak bizalmat a különböző bloggereknek.

Nincs más dolgod mint ide kattintva: http://bloggerina.nlcafe.hu/termek/kerubinabmb-style

Rányomni a ‘SZAVAZOK’ gombra és NE A LIKE-ra!

untitled.JPG

Minden egyes kattintást és bizalmat köszönök már előre is <3 :]

xxxxoooo

kerubina

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kerubinastyle.blog.hu/api/trackback/id/tr395054785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása